niedziela, 29 maja 2016

Na poduchy

Dzisiaj pokażę w jaki sposób wykorzystałam moje hafty.
Ponieważ z maszyną do szycia się jeszcze nie zaprzyjaźniłam, uszycie poduch powierzyłam profesjonalistce.
Moje są hafty.

Poducha czerwona - serduchowa - dla córci


i haft



Poducha fioletowa



Poducha granatowa - ta jest większa


Poducha żółta - moja


Oj, teraz widzę że "trochę" wygniecione, ale zdjęcia robiłam zaraz po wyjęciu z torby.

Niektóre hafty parę lat czekały na swoją kolej w pudełku.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

35 komentarzy:

  1. Doskonałe wykorzystanie poczynionych hafcików. Podusie będą świetnie zdobiły Twoje domostwo.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Poduchy już zdobią pokój.
      Cieszę się że mnie odwiedzasz

      Usuń
  2. Serce ma świetne kolory, jest niewiarygodne! Poduchy też są świetne, ta z tamborkiem jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne poduchy :) Najpiękniejsza z niezapominajkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Tą z niezapominajkami dostała moja mama

      Usuń
  4. Śliczne hafty i poduchy!
    Mój nr 1 to paryska, chociaż ta z tamborkiem również jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superaśne!
    Bardzo lubię iksowane poduszki :)
    Ja idę na łatwiznę - ucinam kanwę tak, żeby pasowały do gotowych poszewek. Kupuję kolorowe poszewki i albo wszywam ręcznie w boki, albo naszywam na środku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najpierw wyszyłam, a potem stwierdziłam że dobrze wyglądałyby jako poduchy. Dzięki za miły komentarz

      Usuń
  6. Piękne! serduszko fantastyczne, ale reszta też.Gratuluję wytrwałości w krzyżykowaniu, i dziękuję za miły komentarz na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie świetne podusie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne poduchy :-)
    Też bardzo uwielbiam wykorzystywać haft w sposób praktyczny, poduchy, torby, fartuchy :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne poduszki. Szczególnie ta pierwsza jest zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Poduchy świetne. Hafty jeszcze lepsze. Zwłaszcza ostatnia:-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super! Mi szczególnie przypadł granat :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne poduchy. Jedna ładniejsza od drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne poszewki na poduszki :) Jak już zostaną ubrane, a hafty tym samym odpowiednio wyeksponowane, to dopiero wzbudzą zachwyt w odwiedzających :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne poduchy. Bardzo podoba mi się haft na granatowej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Najbardziej podoba mi się granatowa i te z sercem :)

    OdpowiedzUsuń