wtorek, 6 listopada 2018

Wymianka kartkowa

Dawno nie pokazywałam kartek z wymianki kartkowej. Dzisiaj pokażę jakie kartki otrzymałam i wysłałam w zabawie

W październiku tematem była


Ja wybrałam jesień. Kartkę dla mnie robiła Barbara H



Ja robiłam zimę dla Bogusławy




We wrześniu tematem był


Wybrałam matematykę. Kartkę otrzymałam od Ewy





Moja poleciała do Czarnej Damy. Też matematyka





W sierpniu wysyłaliśmy


Dla mnie kartkę robiła Lucyna, i był to słoń


Ja wysyłałam pieska do Basi




W lipcu tematem były


Do mnie przyleciała pomarańczowa od Mafaldy



Ja robiłam niebieską  dla Sikorkowego świata


W czerwcu były



Frezje dla mnie wykonała Małgosia


Ja robiłam różę dla Mici Marzeny Przybyły




Za wszyskie kartki bardzo dziękuję
Dziękuję za super zabawę

6 komentarzy: